andere projecten

kijk ook eens naar:

http://www.simcarestauratie.blogspot.com/
http://www.rodealfaromeospider.blogspot.nl/
http://www.rodemustang.blogspot.nl/




dinsdag 10 maart 2015

10 maart 2015

Het project heeft weer enige tijd stilgelegen omdat we niet wisten wat we aanmoesten met de lage oliedruk. De meter op het dashboard EN de zender hebben we al een keer vervangen dus daar kon het niet aan liggen. De druk was laag (2 bar), reageerde niet op motortoerental. Bij warme motor liep de druk nog verder terug. Olie ververst; de raceolie eruit, 10W40 erin. Nog geen druk. Toen merkten we op dat de druk langzaam achteruit liep wanneer het licht werd aangezet. En andersom. Toen besloten een mechanische meter te kopen en te testen onder elektrische interferentie. Dat leverde dit resultaat op:


Daarna de motor warm laten draaien, die zakte nooit onder de 2 bar en klom fors op tot 5 bij hogere toeren. hier durf ik wel mee te gaan rijden. Zo zitten de zenders gemonteerd....



Ondertussen wordt er ook verder gewerkt aan het interieur:



 2.2 mm dikke traanplaat op maat gemaakt en met popnageltjes bevestigd. Morgen verder....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen